Ota yhteyttä: asiakaspalvelu@vesikourut.fi tai puh. 0103209123 (ark. klo 9.00 - 15.00)

Usein kysytyt kysymykset

Tilaaminen

Voinko muuttaa tilaustani?

Voit muuttaa tilaustasi niin kauan, kun sitä ei ole vielä lähetetty. Jos haluat muuttaa tilaustasi, ota yhteyttä mahdollisimman pian asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@vesikourut.fi

Kun tilaus on lähetetty, sitä ei voi enää muuttaa. Toimitamme tilauksen mahdollisimman pian sen vastaanottamisen jälkeen. 

Mikä on tuotteiden toimitusaika?

Tuotteiden toimitusaika on 2-7 päivää. Toimitamme tuotteita Kiitolinjan ja Matkahuollon kautta.

Katso lisäksi Toimitusehdot.

Toimitusmaksu

Toimitusmaksu on 19€ - yli 500€ tilauksille ilmainen toimitus!

Minne toimitatte tuotteita?

Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomessa. Emme toimita tuotteita ulkomaille.

Voinko noutaa tilaamani tuotteet itse ilman toimitusmaksua?

Mikäli haluat noutaa verkkokaupasta ostamasi tuotteet varastoltamme, valitse verkkokaupassa toimitustavaksi "Nouto" ja maksa ostoksesi normaalisti verkkokaupassa. Lähetämme sinulle ilmoituksen, kun tuotteet ovat noudettavissa.

Varastomme sijaitsee Kempeleessä, PKC:n entisessä tehdashallissa osoitteessa Vihikari 10, 90440 Kempele. Katso tarkka sijainti Tietoja meistä -sivulta

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Voit peruuttaa tilauksesi niin kauan, kun sitä ei ole vielä lähetetty. Homma tapahtuu ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla tai vastaamalla suoraan tilausvahvistukseen. Esimerkiksi, jos huomaat saamastasi tilausvahvistuksesta, että joku tilauksessasi ei osunut kohdalleen, voit perua tilauksen ja tehdä uuden. Hyvitämme peruttujen tilausten rahat mahdollisimman pian.

Milloin tilaamani tuotteet lähetetään?

Tuotteet lähetetään yleensä noin viikon sisällä tilauksesta. Mikäli toimitus viivästyy, asiakaspalvelustamme otetaan sinuun yhteyttä.

Mitä teen, jos lähetyksestä puuttuu tilaamiani tuotteita?

Jos lähetyksestä puuttuu jokin tuote, ilmota siitä välittömästi asiakaspalveluun. Ole valmis ilmoittamaan tuotteen nimi, tuotenumero ja tilauksen numero. Tutkimme asian mahdollisimman nopeasti ja lähetämme puuttuvan tuotteen sinulle. Mikäli emme voi toimittaa puuttuvaa tuotetta, palautamme tuotteen hinnan sinulle.

Maksaminen

Miten tilauksen voi maksaa?

Maksuvaihtoehdot:

  • Verkkomaksu pankkitunnuksilla
  • Maksu Visa, Visa Electron tai MasterCard kortilla
  • Joustoraha - laskulla tai osamaksulla
  • PayPal

Milloin maksu veloitetaan tililtäni?

Jos maksat verkkotunnuksilla, maksu veloitetaan tililtäsi välittömästi. Jos maksat Visa, Visa Electron tai MasterCardilla, maksu veloitetaan seuraavan luottokorttilaskusi yhteydessä.

Kuinka turvallista verkossa maksaminen on?

Verkkomaksaminen on turvallista. Maksuoperaattorina toimii Paytrail Oy, joka hoitaa rahaliikenteen salatulla ja turvallisella yhteydellä. Paytrail Oy toimii tuhansien verkkokauppojen maksunvälittäjänä.

Voinko ostaa tuotteita laskulla tai osamaksulla?

Kyllä. Käytössämme olevat lasku- ja osamaksutavat:

  • Jousto Lasku
  • Jousto Osamaksu

Valitse maksutavaksi "Verkkopankki, luottokortti tai lasku" ja siirry maksamaan. Verkkopankkien linkkien alta löydät Jousto-linkin.

Jousto Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4.90 €) ja Jousto Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 € ja kuukausikorko 2,42 %)

 

Alennukset

Miten alennuksiin oikeuttavia kampanjakoodeja käytetään?

Kampanjoiden yhteydessä käytetään koodeja, joiden syöttäminen maksuvaiheessa oikeuttaa sinut saamaan kampanjaan liittyvän alennuksen. Alennus lasketaan tällöin automaattisesti ja näet sen ennen maksuvaihetta. Ennen maksuvaihetta sinulla on mahdollisuus syöttää kampanjakoodi sille kuuluvalle riville. Huolehdi, että syötät koodin ennen maksua. Maksun jälkeen sitä ei voi enää tehdä. Yhdessä tilauksessa voit käyttää vain yhtä koodia kerrallaan.

Kampanjakoodeista tiedotetaan uutiskirjeen kautta ja Vesikourut.fi -sivuilla. Tilaa uutiskirjeemme, jotta saat varmasti tiedon kampanjoistamme.

Kuinka monesti voin käyttää kampanjatunnusta?

Osa kampanjoistamme on kertaluonteisia ja silloin tunnusta voi käyttää vain kerran. Osa kampanjoista on voimassa tiettyyn aikarajaan saakka ja tällöin koodi on voimassa ilmoitettuun aikarajaan saakka.

Tuotteet

Miten saan lisätietoa tuotteista?

Pyrimme kertomaan tuotteista kunkin tuotteen omalla sivulla. Mikäli haluat enemmän tietoa, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Voinko ehdottaa uusia tuotteita Vesikourut.fi:n valikoimiin?

Pyrimme jatkuvasti laajentamaan valikoimaamme ja palvelemaan asiakkaidemme tarpeita. Voit ehdottaa uusia tuotteita lähettämällä viestin meille osoitteeseen asiakaspalvelu@vesikourut.fi.

Millainen takuu tuotteilla on?

Kaikille tuotteille on voimassa valmistajan takuu ja vialliset tai valmistusvirheen vuoksi rikkoontuneet tuotteet voi kauttamme vaihtaa maksutta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli haluat tietää takuusta enemmän: asiakaspalvelu@vesikourut.fi

 

Asiakaspalvelu

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

Voit ottaa yhteyttä lähettämällä sähköpostin osoitteeseen asiakaspalvelu@vesikourut.fi.

Tekniset ongelmat

Kaikista vahvistetuista tilauksista lähetetään sähköposti antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Mikäli et saa vahvistusviestiä muutaman tunnin kuluessa etkä ole varma onko tilauksesi vastaanotettu, lähetä viesti osoitteeseen asiakaspalvelu@vesikourut.fi. Varmistamme asian sinulle ensitilassa.

Mikäli saat virheilmoituksen käyttäessäsi sivujamme, lähetä saamasi virheilmoitus asiakaspalvelun sähköpostiosoitteeseen. Ilmoita samalla mitä käyttöjärjestelmää ja selainta (ja sen versiota) käytät sekä url-osoite (web-sivun osoitekentästä), jolla virheilmoitus tuli. Tutkimme asian mahdollisimma pikaisesti ja ilmoitamme sinulle, kun virhe on korjattu.

Ostoskori
Ostoskori on tyhjä
Tuotteet ostoskorissasi:
  • Ostoskori on tyhjä